poniedziałek, 23 listopada 2015

Ważne pytanie!

Hej, hej, hello!

   Wiem, że ja zawaliłam sprawę z rozdziałami, że pojawiają się one tu rzadko i nie są najlepsze. Nie będę się nawet próbowała tłumaczyć, bo to jest bez sensu... Jeśli podjęłam się pisania, powinnam to skończyć i być systematyczna, a ja... No cóż :/  
MAM DO WAS TYLKO JEDNO PYTANIE : CZY KTOŚ W OGÓLE CZEKA NA NOWE ROZDZIAŁY, CHCE ŻEBYM TO DOKOŃCZYŁA I JEST PEWIEN, ŻE POŚWIĘCI CHWILĘ, ŻEBY PRZECZYTAĆ MOJE WYPOCINY? 

 Jeśli tak, to proszę o pozostawienie po sobie śladu w komentarzu. Jeśli będę miała dla kogo pisać to obiecuję, że dokończę to opowiadanie! Nie wiem jak będzie z systematycznością, ponieważ jest szkoła, ale naprawdę postaram się napisać chociaż kilka zdań dziennie :) Tylko muszę mieć minimalną motywację. MINIMALNĄ  

Czekam na Waszą odpowiedź! 

Pozdrawiam, Marta. 

6 komentarzy:

  1. Haha motywacja na 100% się znajdzie. Kto powiedział że pisanie będzie łatwe? :D Czekam na (tym razem) rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez czekam
    aniloraK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też przeczytam :)

    amandiolabadeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz dalej :) czekam na koloejne rozdxiały, i życze ci kochana weny oraz duzo motywacji do pisania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cały czas tu zaglądam z nadzieją na nowy rozdział, więc odpowiedź na pytanie brzmi: TAK PISZ DALEJ ;)

    OdpowiedzUsuń